Jasmin mars 2015

Snyggjänta på väg till Övik med pappa:
I en hink på farmors balkong. If it sits I fits!
Farmor hade stickat en jättefin tröja, och Jasmin fick även en pott-bok. :)
En annan dag: utslagen i stora sängen:
Matchar bra. :)
Jasmin och pappa var förkylda:
Pappa däckad i sackosäcken:
Aptiten var inte den bästa. Testade allt möjligt men hon åt inte mycket:
I favoriten pappas knä. :)
Vackraste järnjungfrun hos Ulla, Roland och Nova:
Jasmin tycker om hundar.
Utflykt till koloniområdet:
Jasmin och kakburkshatten:
Mamma! Jag har tagit på mig skorna, hjälp mig på med jackan!
I-PHONE!!! GE MIG!
Äh, det blev lek med katternas bollbana istället.
Når upp till handtaget när hon har skorna på.
Mammas skor är jätteroliga att traska omkring i.
Blöjor, skor och sopskyffel. :)
Istället för att sitta inne och titta på TV efter dagis så gick vi ut och halkade runt på isen alla tre.
Jasmin ville gå själv:
Jasmin gillar att gå i våra skor. Här i mina "ruby slippers":
Somnade på madrassen nedanför sin säng. :) Visst är hon lite fin också, min baby gnöl?
Spaning på balkongen med pappa:
Hon drar själv ut pallen, klättrar upp, slår på min dator för att se BABBA! det vill säga Fem myror är fler än fyra elefanter. Tror att favoriten just nu är bokstaven N. Hon blir väldigt lugn så det avsnittet är perfekt innan läggdags. Förut var det Babblarna hon ville se, men i ärlighetens namn är jag glad att hon vill se nåt annat. Blev gräsligt less på de två sånger hon såg...
Chillar med Nova med tacochips framför TV:n.
Trött sötnos:
På mammas födelsedag var Jasmin så arg att hon somnade på golvet innan gästerna kom... :)
Men sedan kom kompisen Netty och då blev det roligare. :) Netty i hemsydd påskklänning:
Lek med pappa:
Tittut!
Två bakbunkar:
Pappa hatt:
Pappa och liten på plaskäventyr:
Mamma har sytt mössan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0