Jasmin februari 2014

Vill inte äta frukost i Göteborg:
Tröstlös och övertrött, men somnade i bilen på väg till flyget:
Moster Anniqa tog den här jättefina bilden:
Sötis dricker klämmis:
När vi kom hem var hon ledsen så jag köpte ett plastslott åt henne. Vi hade precis avslutat amningen... Hmmm, undrar om vi slutade för tidigt. ;)
Ja, ursäkta min stora rumpa på bilden, men det var bebisen på min rygg som var grejen:
Vi spanade efter Alex under sängen:
Pappa och J lekte i snön:
Jamiroquai-bruden:
Min älskade Jasmin är vackrast i världen:
Jasmin är besatt av pappas iPad:
Skulle kunna kolla YouTube dagarna i ända:
Allergisk reaktion igen. Får ju aldrig provsvaren från allergitestet. :(
Provade lekhjälmen till dagis:
Teatraliskt fall till marken när hon inte genast fick min iPhone. Som jag fotade med...
Men ni ser. Hon är inte ledsen egentligen. :)
Mys med älsklingen:
Jag är cool och jag heter Jasmin:
Jasmin i Jay Kay-mössan och sitt favoritslott:
"Dricker" smoothie med mamma:
Sugrör går att tugga på så att de inte längre går att suga på:
Zzzz. Sleeping mother, sleeping daughter... Tänder på gång gör ledsen bebis. Då hjälper bara mamma- eller pappafamnen. 
Kompisen Sam på besök:
När den envisa underläppen åker ut är Jasmin så väldans lik min salig mormor Märta.
Promenad med pappa till Öppen förskola en dag när dagmammans dotter var sjuk:
Liten sjukling. <3
Stjälpa mamma sortera trådrullar:
Hjälper pappa montera upp bänken i sovrummet.
Ingenjörskan inspekterar:
Hmm, vad har vi här då? Måste genast undersökas!
Går det att plocka loss ballerinan tro? Nej hon satt hårt! Men böja lite kan man ju alltid göra...
Å så köra lite bil med skåpet, så att handtaget går av... :)
 
Sedan vi slutade amma är det bara pappa som gäller...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0