Jasmin januari 2015

Hjälpte mamma att packa upp toapapper och byggde en fin stapel. Så duktig, min lilla tjej! <3
Hos grannen, i Alexanders knä:
Klättrar på allt som går:
Trött och sjuk liten gullnos. Men dessa ögon är ju så vackra!
Första gången på kyrkans öppna förskola. Var helt galen och sprang mest omkring och snodde saker av de andra barnen. Jasmin var inte särskilt populär. Busunge!
Nejdå, jag är inte alls för stor för baby sittern. Jag är väl din bebis än, mamma? :)
Klättra på stolar är kul:
Och sedan vidare upp på det instabila bordet...
Lek med siffror och bokstäver:
Indoktrinering pågår. Fem myror är fler än fyra elefanter. Julkalender från 1977.
Jasmin följer bokstävernas form med en leksak:
Hon har varit så ledsen senaste veckan att jag köpte en uppsättning klossar åt henne. Det tyckte pappa också var kul. Okej då, även mamma satt och byggde med dem... :)
Tandborstning pågår:
The girl in the fireplace:
Ännu ett bevis för att Jasmin egentligen är en katt:
Mellanlandning på Arlanda, på väg till mormor och moster med familj i Götelabörg:
Det blev lite knas när jag och J skulle bada. Hemma badar jag i bh för att slippa mjölkstockning. Inte den här gången i Göteborg. Hon såg matbehållarna och blev alldeles tokig i badkaret. Bada OCH amma på samma gång? Nja, det tyckte då inte mamma som försökte få bort igeln som sugit sig fast. Under mycket gråt så avbröt vi badet och gick och ammade så lilla hjärtat somnade:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0